Exhibitions

It is possible to organise exhibitions in Jõhvi Concert House all year round. We offer spacious and well-lighted lobby areas on two floors for the purpose.

The exhibitions in Jõhvi Concert House have always been enjoyable and interesting to the seminar and concert visitors. We are always open to inspiring and unique showcases and bringing young Estonian artists’ work to the viewers.

Options for showcasing exhibitions:

SALVA hall frames (U-shaped)           10 m, 7 m
2nd floor frames (right-hand lobby)    10 m
2nd floor frames (left-hand lobby)      10 m
3rd floor frames (left side)                 1.5 m, 5 m
3rd floor, straight wall frames             4 m; 5 m

As of September 1, 2011, showcasing an exhibition in Jõhvi Concert House costs 50 euros per month.

Additional information: 
Urmi Püve
Secretary of Jõhvi Concert Hall
Phone: 334 2009
urmi.puve@concert.ee

02.08.-31.08.2021

Tarmo Rätsepa isikunäitus “Pimekambri portreed”

Tarmo Rätsep on oma fotoloomingus keskendunud vanadele fotograafiatehnikate katsetamisele ja praktiseerimisele. Näitus on algusest lõpuni valminud analoogprotsessis ja kõige lihtsamal põhimõttel töötava nõelaaugukaamera ehk pinhole-kaamera abil.

Autor oma näitusest: “Nõelaaugukaameraga tehtud fotod on kõik mingil määral ebareaalsed ja unenäolised. Alguses kasutasin pinhole-kaamerat pigem maastike pildistamiseks, aga ühel hetkel soovisin proovida stuudios portreid pildistada. Modellideks valisin fotograafiaga seotud inimesi oma sõprade ja tuttavate hulgast. Palusin neil pildile kaasa võtta oma maailm, olgu selleks mõni hobi või tegevus peale fotograafia või lihtsalt mingi fantaasia. Pimekambri portreed valmisid umbes aasta jooksul Nõmme fotoklubi stuudios ja fotolaboris. Kõik ülesvõtted tegin enda poolt nõelaaugukaameraks ümber ehitatud lihtsa keskformaatkaameraga Lubitel 166B. Et saada paremat tulemust, on täpse läbimõõduga “nõelaauk” siiski Internetist ostetud ja valmistatud laseri abil. Kaameras kasutasin mustvalget negatiivfilmi, mille ilmutasin käsitsi. Pildid kandsin paberile traditsioonilises mustvalges hõbeželatiinfoto protsessis. Nii sündiski seeria “Pimekambri portreed“.“

Pimekamber (lad. k. Camera obscura) on pime ruum, mille ühes seinas asuva väikse ava kaudu sisenev valgus tekitab vastasseinale ümberpööratud kujutise väljaspool kambrit asuvatest esemetest või maastikust. Pimekambri tööpõhimõttel rajenevat fotoaparaati nimetatakse nõelaaugukaameraks (ing. k. pinhole camera). Nimetus tulenebki sellest, et sellisel kaameral on objektiivi asemel imepisike auk, justkui nõelaga torgatud. Tulemuseks on pehme joonisega ja veidi udused pildid. Üliväikese ava tõttu venivad säriajad pikaks ja liikuvad objektid jäävad pildile pigem varjude või “udukogudena”.

Tänan: Nõmme fotoklubi, Fotomuuseum, Diesel Arts, ajakiri “Positiiv”, Jana Küppar, Vita Moissejenko, Tiina Muts, Reet Sau, Kristel Schwede, Terje Talts, Erko Aasma, Erkki Arus, Caspar Lootsmann, Olev Luik, Kristian Saks, Toomas Simon, Andres Toodo, Tanel Verk.

Lisainfo: Anneli Jalava (anneli.jalava@linnamuuseum.ee), Tarmo Rätsep (tratsep28@gmail.com)

Stanislav Moškovi fotonäitus “Rahvusballett karantiinis”.

11.06.-31.08.2021.

Kes on vaadanud balletietendust, teab, et varvaskinga kokkupuude põrandaga pärast hüpet on üsna häälekas. Mis saab siis, kui teatrimaja läheb eriolukorra tõttu pausile ja baleriin tahab teha hüppeid kodus? Mida ütlevad alumised naabrid? Kodus pole seinasuurust peeglit ega stanget nagu proovisaalis. Kuidas lahendasid Eesti Rahvusballeti tantsijad selle olukorra – kas tuli appi diivani seljatugi, tool või köögilaud? Rahvusballeti trupp on eriolukorra läbi teinud vägagi leidlikult!

This site uses cookies. By continuing to browse our site you accept our cookie policy.